Az új Audi R8 Coupé
Audi

Az új Audi R8 Coupé

Az új audi r8 Coupé 5,2 literes V10-es aggrettával mára már sokak kedvencévé vált. A 100 kilométer/órás tempóra való felgyorsulásra mindösszesen 3,2 másodpercre van szüksége ennek a gyönyörű autónak. Végsebessége elérheti a 330 kilométer/órát is. Az élesebb és sokkal karakteresebb formavilág sokakat lenyűgöz. A versenysportból örökölt géneket jól látható módon ültették át az új audiba.

Milyen motorokkal tudjuk megvásárolni az új audi r8-at?

Már két változatban is kínálják a V10-es erőforrást, hiszen a plus modell 449 kW (610 LE), míg a sima V10 változat 397 KW (540 LE) teljesítményre képes. 3,2 illetve 3,5 másodperc kell a felgyorsításhoz és végsebessége 330 illetve 323 kilométer/óra.

A külső megjelenése

Egyszerűen le sem tagadhatja versenysport múltját ez a modell, hiszen a versenysport világának hangulatát hozza el mindenki számára. A Singleframe hűtőrács, az oldalsó vonalak, amelyek izmost hatást keltenek és az atletikus hátsó rész egy különleges designt testesít meg. A középmotor még a szélvédőn keresztül is jól látható. Leendő gazdája még úgy is megrendelheti ezt a különleges sportautót, hogy a motor meg legyen világítva.

Extra felszereltség a lézeres távfény

A lézeres távfény még arra is képes, hogy 600 méterrel megnövelje a fényszórók hatótávolságát. Minden egyes audi r8 fényszóróban egy lézermodul került beépítésre, amely 4 db nagy fényerejű lézerdiódával működik. Az optimális fehér fényt egy foszfor-konverter alakítja át a kék lézersugárból. 60 kilométer/óránál lép működésbe és így növeli a közlekedés biztonságát is.

Sportos elegancia jellemezi az utasteret

Precíz kidolgozással, nemes anyagok felhasználása révén alakították ki az utasteret, amelyet innovatív technikákkal ötvöztek. Összesen mintegy 28 színösszeállítás közül választhatjuk ki a számunkra ideálist. Igazi egyéni belsőt alakíthatunk ki, amely egyéni karakterrel ruházza fel az autót. Minden egyes műszert és kezelőelemet úgy építettek be, hogy a vezetőre összpontosítson és ezáltal optimális és sportos vezetést tegyen lehetővé. Mindent elérhet a pilóta anélkül, hogy akár csak egy másodpercre is le kellene vennie kezét a kormányról.

Már az alapkivitelnél is egy MMI terminált kínálnak és az S tronic váltó is teljesen új tervezés. Az ülések rombuszmintás steppelést kaptak, amelyet Feinnappa bőrrel vontak be. Akik kedvelik a kagylóüléseket természetesen azt is rendelhetnek álmaik autójához. A kagyló üléseket mindazoknak ajánljuk, akik kedvelik azt, ha az ülések megfelelő oldaltartással bírnak.

Az S tronic váltó és a quattro állandó összkerékhajtás

Az S tronic váltó az audi R8-ban hét fokozattal kerül beépítésre, amely 3 különféle módban is szabályozható. Akik nem kedvelik az automatikus beállítást azok természetesen manuálisan is kezelhetik a váltót. Az intenzív gyorsulást elindulásnál a rajt-automatika segíti. Egy továbbfejlesztett változata csak akkor lép működésbe, ha elérjük az 55 kilométer/órát és a sofőr elveszi a lábát a gázpedálról. Ebben a percben a két tengelykapcsoló automatikus kinyit és máris gördül tovább szabadon sportautónk.

Ezt akkor a legjobb választani, ha mindennapos használatban van autónk. A menetstabilitás és a vonóerő-átadási képességnek a pluszt a quatro állandó összkerékhajtás biztosítja. Az elődjén még elől visco-kuplung volt, ezt ma már lecserélték egy elektrohidraulikus szabályozású lamellás tengelykapcsolóra. 100 százalékban a hátsó kerekeket hajtja meg alaphelyzetben a nyomaték, de a központi differenciálmű képes ezt akár az első kerekek felé is irányítani.

Szóljon hozzá!